// Oszczędność
Optymalizacja kosztów
Czy macie Państwo świadomośc ile wydajecie na drukowanie i dystrybucję dokumentów w swojej organizacji? Ile kosztują tonery, serwisu i sam zakup urządzeń drukująco-skanujących?
Czy analizowaliście Państwo jaki jest koszt powstania jednej strony kolorowej i jednej strony czarno-białej?
Jeśli nie to chętnie to dla Państwa sprawdzimy, przeanalizujemy oraz zaproponujemy wdrożenie optymalizacji co pozwala oszczędzić do 60% kosztów.
TCO, jako podstawowy wskaźnik ile kosztuje zakup i wdrożenie i eksploatacja rozwiązań informatycznych w czasie. Pozwala precyzyjnie określić koszty i łatwo porównać różne rozwiązania.
W ramach procesu analizy w 6 krokach zbadamy Państwa zapotrzebowanie na funkcjonalność, poznamy procesy, skalkulujemy koszty zaproponujemy rozwiązania implementując je wprost do Państwa biznesu.
// Optymalizacja
Jak to działa?
Druk
Zbadanie zapotrzebowania na druk
Funkcjonalność
Zbadanie zapotrzebowania na funkcjonalność
Koszty
Obliczenie obecnie ponoszonych kosztów związanych z eksploatacja i utrzymaniem parku maszyn
Prezentacja
Przedstawienie wyników badań
Projekt
Przygotowanie projektu optymalizacji, pozwalającej zredukować koszty drukowania nawet o 60%
Wdrożenie
Wdrożenie projektu optymalizacji kosztów